header

مبارزه با رژیم صهیونیستی وظیفه انسانی، اسلامی و ملی ماست

خلاصه خبر :
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مبارزه با صهیونیست و یهودیت سیاسی وظیفه انسانی همه مردم جهان و وظیفه اسلامی همه مسلمان‌ها به ویژه ایرانیان است.
مبارزه با رژیم صهیونیستی وظیفه انسانی، اسلامی و ملی ماست

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مبارزه با صهیونیست و یهودیت سیاسی وظیفه انسانی همه مردم جهان و وظیفه اسلامی همه مسلمان‌ها به ویژه ایرانیان است.
حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالقاسم علیدوست، اظهار داشت: مبارزه با صهیونیست و یهودیت سیاسی وظیفه انسانی همه مردم جهان و وظیفه اسلامی همه مسلمان‌ها به ویژه ایرانیان است. 

وی تصریح کرد: این مبارزه وظیفه‌ای اسلامی است. به دلیل اینکه اندیشه ما با صهیونیست در تضاد و ستیز است و این مقوله‌ای نیست که به راحتی بتوان از کنار آن گذشت. 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه ما در قرآن با سه نوع یهودیت مواجه هستیم، ابراز داشت: نوع اول یهودیتی است که در همان صدر اسلام به پیامبر (صل الله علیه و آله و سلم) ایمان آوردند. زیرا اعتقاد داشتند که اگر موسی (علیه‌السلام) نیز بود همین کار را می‌کرد. وی گروه دوم را یهودیت مذهبی خواند که با وجود یهودی ماندن ستیزی هم با اسلام و مسلمانان نداشتند و ادامه داد: گروه سوم یهودیت سیاسی و همان صهیونیست است که آیات زیادی برای مبارزه با این گروه در قرآن وجود دارد. 

حجت‌الاسلام علیدوست تصریح‌کرد: مبارزه با یهودیت سیاسی امروز وظیفه‌ای ملی است زیرا صهیونیست خود را با منافع ما درگیر کرده است؛‌ همچنان‌ که ما نیز با اصل موجودیت صهیونیست و اسرائیل در تضاد و درگیر هستیم. 

وی در ادامه اظهار داشت: دغدغه اصلی امروز ما این است که وقتی با جریانی درگیر می‌شویم، نباید اجازه دهیم که جریانات موازی با آن خود را در زیر لوای یکدیگر پنهان و از این درگیری به نفع خود استفاده کنند. عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: متأسفانه گاهی دچار غفلت و فراموشی می‌شویم که با یک جریان درون اسلامی به نام جریان سلفی وهابی تکفیری که در نوع خود جریانی قوی است، درگیر هستیم. وی ادامه داد: این جریانی بسیار قوی است؛ نه به دلیل اینکه منطق و یا جایگاه مردمی دارد بلکه به این دلیل که از پشتیبانی مالی در حد گسترده برخوردار است. 

علیدوست تصریح کرد: شهرهای مکه و مدینه که امروز به عنوان نماد جهان اسلام شناخته شده‌اند در اختیار این جریان تکفیری است و علاوه بر آن، این جریان توانسته با تربیت عالمان سفیه و نادان مزاحمت‌های گسترده‌ای را برای مسلمانان ایجاد کند. 

وی اظهار داشت: رسانه‌ها و مسئولان ضمن اینکه باید مبارزه با یهودیت سیاسی را شعار اصلی خود قرار دهند،نباید از این جریان تکفیری خطرناک غفلت ورزند. عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان تأکید کرد: باید با این دو جریان یهودیت سیاسی و جریان سلفی وهابی به موازات هم مبارزه کرد زیرا این جریان زاییده همان یهودیان سیاسی است که برای پیشبرد اهداف شوم خود از آن استفاده می‌کنند.

۵۰۱ بازدید