header

حاج حسین علیدوست

خلاصه خبر :
حاج حسین علیدوست
پدر آیت الله علیدوست به رحمت خدا رفت
پیام تسلیت افراد
"انا لله و انا الیه راجعون"
مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک چند روزی قفسی ساخته اند از بدنم
در روزهای پرشکوه ماه رسول خدا (ص) شعبان المعظم و در آغازین روز طبیعت داغدار عزیزی مهربان شدیم. حاج حسین علیدوست پدر حضرت آیت الله علیدوست به رحمت ایزدی پیوست.
امید است با قرائت فاتحه ای تسلی بخش دل غمدیده مان باشید.

پیام تسلیت جناب مستطاب حضرت آیت الله اعرافی دامت توفیقاته
بسم الله الرحمن الرحیم  انا لله و انا الیه راجعون  
جناب مستطاب آیت‌الله آقای علیدوست دامت برکاته  سلام علیکم  درگذشت والد ماجد مرحوم آقای حاج حسین علیدوست طاب ثراه را به جناب عالی و بازماندگان محترم تسلیت و تعزیت عرض کرده، علو درجات و روح و رضوان الهی را برای آن فقید سعید و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای جناب عالی و بازماندگان محترم از خداوند مهربان خواستارم. 
علی رضا اعرافی  
مدیر حوزه ‌های علمیه


پیام تسلیت جناب مستطاب حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ حسین انصاریان دامت توفیقاته



پیام تسلیت جناب مستطاب آیت الله حسینی قزوینی دامت توفیقاته 
استاد ارجمند ، حضرت مستطاب آیت الله آقای حاج شیخ ابوالقاسم علیدوست ابرقویی دامت برکاته  سَلاَمٌ عَلَيْكُم بِمَا صَبَرْتُمْ فَنِعْمَ عُقْبَى الدَّارِ خبر ارتحال والدِ خلیق حاج حسین علیدوست طاب ثراه مایه‌ی تالّم و تأسف گردید .  اینجانب این ضایعه‌ی مولمه را، از سوی خود و اعضای موسسه و شبکه جهانی حضرت ولیعصر عج، و مدیر، مدرسان و طلاب مدرسه ی علمیه‌ی باقرالعلوم (علیه السلام ) تهران، تسلیت عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای حضرت عالی و خاندان معزی صبر و سلامت، و برای آن فقید سعید، که عمر شریف و دستان با برکتش در  تربیت فرزندان صالح و عالمی همچون شما گزراند، غفران الهی و حشر با حضرت سیدالشهداء علیه السلام  و اصحاب باوفایش مسئلت می‌دارم. 
سید محمد حسینی قزوینی

پیام تسلیت جناب مستطاب حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید حسن خمینی دامت توفیقاته
بسمه تعالی حضرت آیت الله حاج شیخ ابوالقاسم علیدوست دامت برکاته درگذشت والد ماجدتان را تسلیت عرض می نمایم. خدای متعال آن مرحوم را با اولیاء خویش محشور گرداند و به جنابعالی و سایر بازماندگان صبر و اجر عنایت فرماید. 
سید حسن خمینی 

پیام تسلیت جناب مستطاب حضرت آیت الله دوزدوزانی تبریزی دامت توفیقاته
جناب مستطاب حجةالاسلام و المسلمین آقای علیدوست دام عزة
درگذشت والد مکرمتان مرحوم آقای حاج حسین علیدوست رحمة اللّه علیه را به حضرتعالی و وابستگان تسلیت می گویم.
از خداوند متعال شادی روح آن مرحوم و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت دارم.
دفتر مرجع عالیقدر شیعه حضرت آیت الله العظمی دوزدوزانی تبریزی

پیام تسلیت جناب مستطاب حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید حسن ربانی دامت توفیقاته
بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون حضرت آیت الله جناب آقای علیدوست دامت برکاته سلام علیکم و رحمت اله درگذشت تأسف بار پدر گرامیتان را تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. داشتن فرزند برومندی مانند حضرتعالی برای آن مرحوم مغفور صدقه جاریه است که از آن متنعم خواهند بود. ان‌شاء الله از پیشگاه حضرت احدیت برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای حضرتعالی و سایر بازماندگان گرامی صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.
سید حسن ربانی رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه 

پیام تسلیت جناب مستطاب حضرت آیت الله رشاد دامت توفیفاته
حضرت آیت الله ابوالقاسم علیدوست دام بقائه
عضو مکرم گروه فقه و حقوق پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی
بدین وسیله ارتحال والد گرامی تان را، به جناب عالی تسلیت عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای خاندان سوگوارصبر و سلامت ، و برای آن فقید سعید، که دامان برکتآثارش فرزند فاضل و فرزانه‌ای همچون حضرت مستطاب عالی را پرورد، غفران الاهی و حشر با اولاءالاهی(ع) مسئلت می دارم.بی شک آن فقید در اجر خدمات علمی و معنوی گران و شایانی که ارائه می‌فرمایید سهیم است. ابقاکم الله و اسکنه فسیح جنانه
علی اکبررشاد

پیام تسلیت جناب مستطاب حضرت آیت الله علوی بروجردی دامت توفیقاته



پیام تسلیت جناب مستطاب حضرت آیت الله فاضل لنکرانی دامت توفیقاته
بسم الله الرحمن الرحیم حضرت مستطاب آیت الله آقای حاج شیخ ابوالقاسم علیدوست (دامت برکاته)  ارتحال والد گرامی، عبد صالح خداوند؛ آقای حاج حسین علیدوست (رحمة الله علیه) را به جنابعالی و سایر بازماندگان تسلیت عرض می‌‌نمایم. در قضاوت بر عمر پر برکت ایشان همین بس که شخصیتی چون شما که بحمدالله امروز از برجستگان و سرآمدان علمی حوزه‌های مقدسه هستید و از خرمن دانش و تقوا و بینش شما کثیری از محققین بهره‌‌مند می‌‌‌شوند را تربیت نمودند.  خداوند متعال ایشان را غریق رحمت واسعه خویش گرداند و در این ماه معظم شعبان با رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) همنشین و جلیس فرماید و به همه بازماندگان صبر و اجر عنایت نماید. 
محمد جواد فاضل لنکرانی



پیام تسلیت جناب مستطاب حضرت آیت الله محسن فقیهی دامت توفیقاته
بسم الله الرحمن الرحیم انا لله وانا الیه راجعون جناب مستطاب حضرت آیت الله آقای حاج شیخ ابوالقاسم علیدوست دامت برکاته  خبر درگذشت والد ماجد حضرتعالی، مرحوم آقای حاج حسین علیدوست طاب ثراه باعث تاسف و تاثر گردید. مصیبت وارده را به جنابعالی و بازماندگان شریف تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال علو درجات را برای آن مرحوم و صبر و سلامتی برای جنابعالی و بازماندگان محترم مسألت دارم. ان شاءالله روح آن فقید سعید قرین رحمت الهی و محشور با اولیاء ابرار گردد.
محسن فقیهی

پیام تسلیت جناب مستطاب حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج محمد هادی مفتح دامت توفیقاته
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و‌انا الیه راجعون
صدیق مکرم حضرت آیةالله علیدوست دامت برکاته
سلام علیکم و رحمةالله
خبر درگذشت والد محترم حضرتعالی مرحوم حاج حسین علیدوست موجب تأثر و تأسف گردید.
مسلماً وجود فرزند عالم و فقیه روشن بینی چون حضرتعالی برای آن مرحوم مایه رو‌سفیدی در محضر رسول الله و خاندان مطهر ایشان خواهد بود.
برای آن مرحوم علو درجات و‌برای جنابعالی و سایر داغداران صبر و اجر مسألت دارم.
محمد هادی مفتح
هامبورگ

پیام تسلیت جناب مستطاب حضرت آیت الله هادی نجفی اصفهانی دامت توفیقاته




پیام تسلیت جناب مستطاب حضرت آیت الله یثربی کاشانی دامت توفیقاته



پیام تسلیت انجمن فقه و حقوق اسلامی حوزه
سلام علیکم با نهایت تاسف و تاثر به اطلاع اعضای محترم انجمن فقه و حقوق اسلامی حوزه میرساند در آغازین روز طبیعیت، ابوی حضرت آیت الله علیدوست (حاج حسین علیدوست) به رحمت خدا رفتند این مصیبت وارده را به محضر آیت الله علیدوست تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر و برای آنمرحوم طلب رحمت و مغفرت از خداوند منان خواستارم.
انجمن فقه و حقوق اسلامی حوزه

۱,۱۵۹ بازدید