آیت الله علیدوست از نقد مشفقانه دولت ها تا نحوه عضوگیری در جامعه...
- در تاریخ ۰۹ مهر ۱۳۹۷
- ساعت ۱۷:۳۰
آیت الله علیدوست از نقد مشفقانه دولت ها تا نحوه عضوگیری در جامعه مدرسین و بایسته های تحول در متون آموزشی حوزه
قیام عاشورا در مقابل جریان انحرافی سقیفه رخ داد/ ضرورت نگاه آسیب...
- در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۳۹۷
- ساعت ۱۷:۲۸
قیام عاشورا در مقابل جریان انحرافی سقیفه رخ داد/ ضرورت نگاه آسیب شناسانه به عملکردها در دهه پنجم انقلاب
روحانيت و حوزه؛ بايد هادي، راصد، مرشد و ناقد باشند
- در تاریخ ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
- ساعت ۱۷:۱۰
روحانيت و حوزه؛ بايد هادي، راصد، مرشد و ناقد باشند
لازمه ذاتی تحول در علوم انسانی، استفاده از تمامی ظرفیت هاست
- در تاریخ ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
- ساعت ۲۲:۳۴
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: ممکن است عده ای طرح تحول در علوم انسانی را این گونه تعبیر کنند که نباید از دست آوردهای علمی سایر اندیشه ها استفاده کرد اما در پاسخ باید گفت: اگر بتوانیم از تمامی گزاره های دینی که در فلسفه آموزش مسائل دینی...
در اسلامی سازی علوم انسانی افراد کاردان و مسلط وارد شوند
- در تاریخ ۰۱ آذر ۱۳۹۵
- ساعت ۲۲:۱۱
در پروسه اسلامی سازی علوم انسانی باید افراد کاردان و مسلط وارد شوند و نکته دیگر اینکه، در این مسئله نیز نباید با هیاهو و هیجان و قیل و قال بدون فایده وارد شد.
دیدگاههای معارضین اسلامیسازی علوم انسانی واقعی و اصولی نیست
- در تاریخ ۳۰ مهر ۱۳۹۵
- ساعت ۲۲:۰۱
دیدگاههای معارضین اسلامیسازی علوم انسانی واقعی و اصولی نیست
برگزاری کرسیهای ترویجی، در دراز مدت آسیب زاست
- در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۹۵
- ساعت ۲۱:۴۲
برگزاری کرسیهای ترویجی، در دراز مدت آسیب زاست
هنر همراه با معنویت و ارزشها، بشر را سیراب میکند/چگونگی یافتن پاسخ...
- در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۳۹۵
- ساعت ۲۱:۴۰
هنر همراه با معنویت و ارزشها، بشر را سیراب میکند/چگونگی یافتن پاسخ فقهی به مسائل هنری روز