header
برگزاری کرسی‌های ترویجی، در دراز مدت آسیب زاست

برگزاری کرسی‌های ترویجی، در دراز مدت آسیب زاست

  • در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۹۵
  • ساعت ۲۱:۴۲

برگزاری کرسی‌های ترویجی، در دراز مدت آسیب زاست

ادامه مطلب
هنر همراه با معنویت و ارزش‌ها، بشر را سیراب می‌کند/چگونگی یافتن پاسخ فقهی به مسائل هنری روز

هنر همراه با معنویت و ارزش‌ها، بشر را سیراب می‌کند/چگونگی یافتن پاسخ...

  • در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۳۹۵
  • ساعت ۲۱:۴۰

هنر همراه با معنویت و ارزش‌ها، بشر را سیراب می‌کند/چگونگی یافتن پاسخ فقهی به مسائل هنری روز

ادامه مطلب
نامیدن تمدن اسلامی با عنوان «تمدن هنر» مبالغه نیست/ اسلام با هنر آغاز می‌شود و با هنر ادامه می‌یابد

نامیدن تمدن اسلامی با عنوان «تمدن هنر» مبالغه نیست/ اسلام با هنر آغاز...

  • در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۳۹۵
  • ساعت ۲۱:۳۶

آیت‌الله علیدوست: نامیدن تمدن اسلامی با عنوان «تمدن هنر» مبالغه نیست/ اسلام با هنر آغاز می‌شود و با هنر ادامه می‌یابد

ادامه مطلب
چگونگی تحقیق درباره حضرت امام خمینی (ره)

چگونگی تحقیق درباره حضرت امام خمینی (ره)

  • در تاریخ ۱۹ دی ۱۳۹۴
  • ساعت ۲۳:۰۳

چگونگی تحقیق درباره حضرت امام خمینی (ره)

ادامه مطلب
نقش غرب در ظهور داعش - برنامه زاویه

نقش غرب در ظهور داعش - برنامه زاویه

  • در تاریخ ۰۴ آذر ۱۳۹۴
  • ساعت ۱۸:۵۳

آیت الله ابوالقاسم علیدوست عضو جامعه مدرسین و رئیس شورای عالی انجمن های علمی حوزه علمیه قم به همراه دکتر حمیدرضا دهقانی رئیس سابق مرکز مطالعات خاورمیانه و خلیج فارس در وزارت امور خارجه

ادامه مطلب
زمینه پیاده‌سازی فرهنگ فاطمی در جامعه فراهم شود

زمینه پیاده‌سازی فرهنگ فاطمی در جامعه فراهم شود

  • در تاریخ ۲۱ شهریور ۱۳۹۴
  • ساعت ۱۷:۱۶

مصاحبه استاد علیدوست با خبرگزاری فارس پیرامون فرهنگ فاطمی

ادامه مطلب
توحید باید وجه غالب الگوی پیشرفت باشد

توحید باید وجه غالب الگوی پیشرفت باشد

  • در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ساعت ۲۳:۰۹

الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت اگر بخواهد به معنای واقعی کلمه الگو باشد باید بر بنیان و اساس و شاخصه های اسلامی در تمامی حوزه ها به ویژه در حوزه علوم انسانی توجه داشته باشد.

ادامه مطلب
نقش عرف در استنباط فقهی در بیان استاد علیدوست

نقش عرف در استنباط فقهی در بیان استاد علیدوست

  • در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ساعت ۲۲:۵۰

حجت‌الاسلام علیدوست در این نشست ابتدا به مفهوم شناسی دو واژه «فقه» و «عرف» پرداخت و سه کارایی عرف را چون «داوری، فهم، منبع»، «کشف» و «کارایی غیراستقلالی و ابزاری‌ تفسیری» ترسیم نمود و در نهایت کارایی ابزاری و غیر استقلالی عرف را به 7 بخش تقسیم و...

ادامه مطلب