header

راهپیمایی روز قدس، شوکت و قدرت مسلمانان است

خلاصه خبر :
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با تاکید بر اینکه مسئله روز قدس تداوم و پیگیری یکی از مهم ترین اهداف انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: اگر در گذشته حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس وظیفه بود؛ امروز به عنوان یک شوکت و قدرت مطرح است.
راهپیمایی روز قدس، شوکت و قدرت مسلمانان است

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیدوست ، با اشاره به اینکه در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس قرار داریم، اظهار داشت: مسلمانان و مدافع حقوق انسان ها وظیفه دارند در هر نقطه ای از دنیا که ظلم می شود علیه آن قیام کنند.

وی تصریح کرد: بهترین شکل بزرگداشت روز قدس، شرکت در راهپیمایی است که ان شاالله شاهد حضور پرشور و باشکوه تری نسبت به سال های گذشته باشیم.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با تاکید بر اینکه مسئله روز قدس تداوم و پیگیری یکی از مهم ترین اهداف انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: اگر در گذشته حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس وظیفه بود؛ امروز به عنوان یک شوکت و قدرت مطرح است.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با بیان اینکه مردم ایران و تمام کسانی که با مسئله قدس آشنایی دارند وظیفه خود را به خوبی انجام داده اند، خاطرنشان کرد: مسئولان کشور نیز باید از این ظرفیت مردمی به خوبی استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدوست با تاکید بر اینکه در بخش روابط خارجی در خصوص مسئله قدس به برخی جریاناتی که قابل اعتماد نیستند نباید اعتماد کرد، تصریح کرد: خوشبختانه بیداری اسلامی واقعیت ها و ناتوانی های برخی جریانات را به خوبی برملا کرد.

وی تصریح کرد: به نظر بنده باید مسئولان جمهوری اسلامی در ارتباط با نهادهای بیرون احتیاطات لازم را داشته باشند و بر گروه ها و جریاناتی که امتحان خود را خوب پس ندادند، اعتماد نکنند.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با اشاره به دیپلماسی کشورهای اسلامی در خصوص مسئله فلسطین، اظهار داشت: متاسفانه مسئولان عالی و خارجه کشورهای اسلامی و مدعی آزادی در خصوص مسئله فلسطین بهتر از این ها می توانستند عمل کنند که شاهد نبودیم.

حجت الاسلام والمسلمین علیدوست با تاکید بر اینکه وضعیت راهپیمایی روز قدس امسال با سال های گذشته متفاوت است، ابراز داشت: اقدام ننگین اتحادیه اروپا در قرار دادن شاخه نظامی حزب الله لبنان در لیست گروه های تررویستی و شرایط حادی که در سوریه می گذرد حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را بسیار حائز اهمیت جلوه داده است.

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور مصر، تصریح کرد: مشکلات و اتفاقاتی که در این کشور رخ داد به خوبی ناتوانی برخی اندیشه ها و تفکرات را نمایان کرد.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه خاطرنشان کرد: رخدادهای اخیر مصر و تونس توانایی تفکر شیعی در رابطه با بحث امامت و رهبری در زمان حضور و غیبت امام عصر را نشان داد.

۳۶۴ بازدید