header

حضور میلیونی مردم در کربلا دارای برکات پایان ناپذیری است

خلاصه خبر :
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حضور میلیونی شیعیان همزمان با اربعین حسینی(ع) در کربلا می‌تواند برکات پایان ناپذیری داشته باشد، همانطور که عاشورا دارای برکات فراوان و پایان ناپذیری است.
حضور میلیونی مردم در کربلا دارای برکات پایان ناپذیری است

حجت الاسلام ابوالقاسم علیدوست در گفتگو با خبرنگار مهر، به اجتماع عظیم شیعیان در کربلا اشاره کرد و گفت: این اجتماع عظیم دارای پیام برای درون اسلام و گروه‌های تکفیری و همچنین برای جهان غرب بود.

وی ادامه داد: محبت اهل بیت(س) به عنوان یک سرمایه می‌تواند در کنار محورهایی همچون قرآن و کعبه به عنوان محوری دیگر برای وحدت مسلمانان باشد زیرا برخی کسانی که در این اجتماع حضور داشتند از شیعیان نبوده و از اهل تسنن نیز در این اجتماع حضور داشتند.

غرب دست از سر مسلمانان بردارد

این عضو جامعه مدرسین در ادامه به پیام حاضران در کربلا برای دشمنان و غرب اشاره کرد و فزود: غرب باید بداند اگر دست از سر مسلمانان برندارند مسلمانان می‌توانند به راحتی اجتماعی ۲۰ میلیونی را بدون ذره‌ای درگیری فراهم کنند و نیازی به متولی و نیروهای غربی برای حل مشکلات خود ندارند.

وی ادامه داد: گروه‌های تکفیری نیز باید بدانند که این اجتماع ۲۰ میلیونی به دنبال صلح هستند در حالی که گروه‌های تکفیری به دنبال خونریزی بوده و افرادی هم که عضو این گروه‌ها هستند و قابل هدایت باید تفکر کرده و بدانند که در چه مسیری گام برمی‌دارند.

حجت الاسلام علیدوست راهپیمایی عظیم کربلائیان را به عنوان راهپیمایی بی نظیر و بزرگترین اجتماع انسانی در طول تاریخ معرفی کرد و گفت: این حضور میلیونی می‌تواند برکات پایان ناپذیری داشته باشد همانطور که عاشورا دارای برکات فراوان و پایان ناپذیری است.

۳۸۷ بازدید