تفسیر قرآن کریم - سوره مبارکه بقره (1404-1405) - تفسیر قرآن کریم - سوره مبارکه بقره (1404-1405)
جلسه 7- در تاریخ ۰۷ آبان ۱۴۰۴
چکیده نکات
تفسیر آیه 116«و قالوا اتخذالله ولداً»
تفسیر «قانتون» به قنوت در تکوین و تکون و در ظرف اختیار و شعور ... ادلّ آیات شاید آیه 18 از سوره حج باشد.
تفسیر آیه 117« بدیع السموات و الارض و اذا قضی امراً...»
معنای ابداع - بدیع وصف سموات یا وصف مبدِع و ترجیح دوم بر اول - اضافه به فاعل یا شبه مفعول به - اشتباه متن جوامع با اعراب گذاری مرحوم گرجی.
شبهه ماتریالیست ها و پاسخ به آن - خلق بعد العدم نه از عدم
- تفسیر قرآن
- تفسیر قرآن کریم
- تفسیر سوره بقره
- تفسیر آیات 116 و 117 از سوره بقره
- معنای قانتون
- قنوت در تکوین و قنوت ارادی
- هستی
- شعور و هستی
- بدیع و معنای مبدِع و مبدَع
- شبهه ماتریالیست ها و خلق هستی از عدم
- ماتریلیزم و شبهه خلق هستی از عدم
- پاسخ شبهه خلق هستی از عدم
- توسعه در هستی
برچسب ها:
چکیده نکات
تفسیر آیه 116«و قالوا اتخذالله ولداً»
تفسیر «قانتون» به قنوت در تکوین و تکون و در ظرف اختیار و شعور ... ادلّ آیات شاید آیه 18 از سوره حج باشد.
تفسیر آیه 117« بدیع السموات و الارض و اذا قضی امراً...»
معنای ابداع - بدیع وصف سموات یا وصف مبدِع و ترجیح دوم بر اول - اضافه به فاعل یا شبه مفعول به - اشتباه متن جوامع با اعراب گذاری مرحوم گرجی.
شبهه ماتریالیست ها و پاسخ به آن - خلق بعد العدم نه از عدم
نظر شما